Bilder fra innsiden

12/21/2010

Bilder fra innsiden


Å så morro det var å komme tilbake til huset!!!! Jeg får så god følelse når jeg er der og det lover jo godt! I går kveld var vi så slitne at vi ikke orket begynne på noe. I dag startet mannen ferie, og den kommer til å gå med til maling!!!!! Jeg jobber 50% om dagen, så etter 3 1/2 time på jobb og en time på øyet tok jeg turen opp til huset... Da var det fortsatt dagslys og jeg fikk knipset noen bilder....
De første to er fra kjøkkenet....

Stuen og kjøkkenet er like store rom og ligger ved siden av hverandre. Disse to er mine favorittrom i huset, og helt garantert de to rommene vi kommer til å bruke mest!





Jeg ville helst hatt lyse gulver, men siden vi har kjøpt et såpass nytt hus vil ikke mannen bytte de ut... Så vi får slite de ut og bytte etterhvert:-)

Bilde fra gangen inn på kjøkkenet

Her ser man ut i gangen... Bildet er tatt fra kjøkkenet


Furutrapp i gangen selvfølgelig... Fikk jeg bestemme skulle den blitt hvit, men den mener også mannen at skal få være som den er... enn så lenge;-)


Det lille badet nede


Vaskerommet


Gangen/stuen i 2.etage....



Kontoret


Barnerommet


Vårt soverom

Badet har grusomme farger og skal males.. på sikt skal også gulvet få fliser!


Boblebad!!!!


Nå skal det males, og forhåpentligvis flytter vi inn om 2-3 uker!!!!!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start