En liten gutt er på vei....

12/30/2010

En liten gutt er på vei....


I dag har vi vært på ultralyd og sett det herlige lille mirakelet i magen! Og her kommer det en gutt i slutten av mai! Det var helt utrolig å se den lille, hvordan han rørte på seg, og spiste og drakk!

Er akuratt 19 uker på vei i dag og snart halvveis i svangerskapet.... Gleder meg til han skal se dagens lys!
Jeg har ventet helt til nå med å handle noe til den lille.. Det har ikke fristet, men i dag etter vi hadde fått vite kjønnet måtte jeg bare kjøpe et plagg! Og da falt valget på denne herlige litt retro dressen!
Syntes den er utrolig kul, også er det økologisk bomull... Ikke at det betyr noe, for jeg kjøper det jeg syntes er fint! Men det gjør ikke noe akuratt...


Dressen kjøpte jeg på Lindex, og kommer garantert til å handle mer til den lille der etterhvert:-)


Ønsker dere en riktig god kveld!
Klem fra Gøril

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start