Minner på veggen

12/27/2010

Minner på veggen


I det nye huset vil jeg fylle veggene våre med personlige minner.... Bilder av vi som bor i huset skal pryde noen av veggene, og jeg har selvfølgelig gjort en del forberedelser:-)


I november var jeg og to venniner på Ikea tur, og et av kjøpene mine var disse hvite rammene... De heter Söndrum, og har små fine detaljer. Skal snart tilbake på Ikea og da skal jeg kjøpe noen fler.
Jeg har tenkt(som så mange andre) å lage en kollasje med minner som skal henge på en vegg.....



Midt i julehandelen fant jeg også denne sjarmerende rammen på Kremmerhuset... Alle rammene henger sammen og er malt i de herligste farger. Jeg kunne ikke motstå denne!!!


29.mai 2010 giftet vi oss, og et av bildene fra dagen får være i sentrum på rammen!


Jeg og mannen i Bulgaria i 2005/2006 tror jeg....


Mannen min som liten....


Bryllupsreise i Egypt i sommer


Jeg som liten....
Elsker denne rammen og gleder meg til å finne det perfekte stedet å ha den i det nye huset!!!!


Må bare vise en siste ting... I jula hadde jeg og mannen pakkekalender. Vi hadde en pakke til hverandre annenhver dag, og her så jeg at jeg kunne lure inn noe jeg selv hadde lyst på:-)
På Kremmerhuset har de et herlig skilt med ord om familie.....

I utgangspunktet var det jo jeg som ønsket meg denne, men jeg kjøpte den til mannen og mottakelsen av gaven ble bra... Han ble så rørt over teksten av det falt noen tårer!!!!!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start