Nytt hus og ny blogg!!!!!

12/19/2010

Nytt hus og ny blogg!!!!!


I morgen får vi endelig det nye huset vårt, og derfor har jeg bestemt meg for å opprette en ny blogg! Jeg har i et par år oppdatert jevnlig på Gørils kreativiteter men etter mange ulike hendelser det siste året har jeg mistet litt driven når det gjelder papirhobbyen min.... Jeg håper kreativiteten kommer tilbake snart, men imens velger jeg å prøve meg på noe nytt: interiør og hverdagsblogging!!!! Så får vi se om det går... Har prøvd meg på dette før, på den samme adressen, men da ble det for mye å holde på med.. Men med en pause i kortlagingen og masse inspirasjon og glede når det gjelder interiør, bruker jeg tiden på denne så lenge!
Som sagt overtar vi huset vårt i morgen. Har i 1 1/2 år leid huset til svigerforeldrene mine, mens vi jaktet på drømmehuset vårt.... Nå har vi funnet det, et hus bygget i 2007 som ligger i litt landlige omgivelser i Østfold.... Var på visning her i Oktober, og det føles som en evighet siden.. Gleder meg til å se alle rommene igjen og til å sette i gang med maling og innflytting....
Skal ta med kameraet mitt i morgen å prøve å få tatt bilder av hvordan det ser ut inne før vi setter igang med malekosten:-)


Huset inneholder:
1. etage: Stor gang, lite bad, vaskerom, teknisk rom, stort kjøkken og stor stue. Fra kjøkkenet er det verandadør ut i hagen.
2. etage: 3 like store soverom, bad, liten bod, stue og en veranda.....

I tillegg er det dobbel garasje med hems.... Masse lagringsplass nå, og senere kansje et oppholdsrom!!!!

Mange klemmer fra Gøril!!!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 12/19/2010 , Blogger Anne Kristine sa ...

Gratulerer!!! Så moro som det er å innrede sitt eget hus!
Gleder meg til å følge med her også....kommer til å savne dine kort kreasjoner...men håper det kommer igjen!
Ønsker deg en riktig god jul :o))
KLem Anne

 
Klokken 12/20/2010 , Blogger Jenta fra Vornese sa ...

Åi, ble visst din første følger av bloggen din. Artig :) Gleder meg til å følge deg videre!
Gratulerer med nytt hus og lykke til med alt fremover! :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start