Til jul ønsker jeg meg.....

12/23/2010

Til jul ønsker jeg meg.....

(Bilde er lånt fra nett)

Etter et døgn med omgangssyke har jeg kommet meg ut fra senga og over i sofaen.... Jeg virkelig hater denne forferdelige sykdommen... Håper på å få opp energien litt utover dagen...

Men som overskriften sier og bilde viser; Ja jeg ønsker meg litt Green Gate til jul.. Bare synd ingen vet det:-) Da må man kansje ordne det selv;-) Spesielt ønsker jeg meg de søte prikkete bollene i ulike farger... Pastellene er herlige og den hvite og rød prikkete er også nydelig! Melkemuggene er også på ønskelisten min!

Ellers så har mannen og svigerforeldrene mine virkelig stått på i huset mens jeg har vært syk og kjøkkenet og stuen er nå blitt hvite!!! Gleder meg til å se.. Hadde håpet på å kunne ta en tur opp etterpå, men tror den planen må utgå.... Akuratt nå er det slitsomt nok å bare tenke på å ta en dusj!!!!!! Forhåpentligvis er formen helt bra i morgen, og jeg krysser fingrene for at mannen slipper unna!!!!



Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start