GoD MoRgEn!

1/25/2011

GoD MoRgEn!


God morgen fra et lite hjørne i gangen!
I går kveld brukte vi tiden på å skru sammen denne Hemnes kommoden fra Ikea... Det tar noen timer å sette sammen disse flate pakkene fra Ikea. Mens jeg skrudde skuffer satte mannen sammen selve stammen i kommoden! Er veldig fornøyd med resultatet!

Vi jobber på med å få rommene ferdige, og nå er et hjørne i gangen ferdig. Jeg holder på med et lite sprayprosjekt i andre enden av gangen.. Og når det er ferdig kommer det bilder her på bloggen!


Bildene på kommoden står der midlertidig. De skal etterhvert opp på veggen sammen med mange andre! En familievegg med bilder i trappeoppgangen!


Lyshusene fant sin plass i gangen.. Alle er fra Bohus!


Dette bilde har jeg gledet meg til å henge opp. Elsker fargen og selve utsagnet på det!


Speilet er sølvfarget og jeg kjøpte det på salg på Bohus! Lampen er fra Ikea og den ble min til de små 149,- kroner!


I dag er det fullt program... Nå skal jeg straks ta bilen til jobb og være der noen timer, så skal jeg rekke litt søvn før jeg drar på skolen i kveld!!!

Ønsker deg en riktig god dag!
Klem fra meg

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 1/26/2011 , Blogger Christina Mari sa ...

Så fint det ble. Lyst & koselig. Sinkhusene er nydelig!
Ha en flott torsdag.
Klem Christina

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start