På plass i det nye huset

1/12/2011

På plass i det nye huset


(Bilde lånt fra Skeidar.no)

........og for en herlig følelse!!!! Jeg storkoser meg i kaoset:-)
Vi begynner så smått å finne plass til ting, men det er fortsatt esker med ting og tang igjen som skal pakkes ut.... I går kom det endelig gardinstenger til kjøkkenet i hus, og gardinene ble hengt opp... Jeg endte opp med å finne de rette gardinstengene på Kidd.. Helt hvite enkle stenger med kjegle formet endeknotter! Skal få tatt litt bilder etterhvert også, men det er ikke så morro å vise frem kaoset;-)

I dag kjøpte jeg nattbord også. Vi hadde egentlig sett for oss noen hvite fra Ikea, men disse ble for høye for vårt soverom.... I dag etter jobb tok jeg en tur innom Skeidat, og der hadde de tilbud på kommoden som er vist på bildet over... Jeg elsker den slitte trelooken, og tok med meg to stk hjem... Driver fortsatt å venner meg til de og prøver å bestemme meg for om jeg skal beholde de.... Hmmmmmm.... Men 600,- kr for to nattbord er en veldig grei pris!!!

I neste innlegg kommer det bilder fra det nye hjemmet også!!!

God onsdag kveld!
Klem fra Gøril

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 1/23/2011 , Blogger Jenta fra Vornese sa ...

Disse kommer til å bli sååå fine til nattbord :)
Og så billige :) :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start