Prosjekt skuff

1/01/2011

Prosjekt skuff


Da er 2011 i gang og jeg har startet dagen med litt avslapning i sofaen. Snart skal jeg fortsette pakkingen og i morgen skal jeg endelig få fraktet en del esker opp i huset! Det gjør det litt lettere å fortsette her hjemme!

I høst fant jeg denne skuffen i kjelleren... Den var gul og sliten med mange flekker på.... Jeg malte den med lyseblå maling og har brukt den til oppbevaring av interiørblader....
Nå er den tømt og bladene skal snart fraktes til sitt nye hjem!
Skuffen skal også med, men den skal få en liten "makeover"....


Fra å stå på gulvet fylt med blader, skal den nå henges på veggen og fungere som en hylle på det nye kjøkkenet....


Vi skal sette inn en plankebit i den slik at det blir to hyller, og jeg tror kansje den skal få ny farge.... I høst malte vi også en stor kjøpmannsdisk i en nydelig lys grønnfarge, og jeg tror skuffen/hyllen skal få den samme fargen!
Når den blir ferdig skal jeg vise bilder!

Ha en god dag!
Klem fra Gøril

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 1/02/2011 , Blogger Jenta fra Vornese sa ...

Godt nytt år! :)

Så spennende å se om lillegutt kommer på termin da :) Forstår godt du måtte kjøpe en liten ting, så er den jo så utrolig søt! Masse lykkeønskinger om ett fantastisk svangerskap og en velskapt krabat! :)

Skuffen kommer til å bli så stilig på kjøkkenet deres. Det er jeg sikker på:) Ett skuffende prosjekt med gode resultater om det kan sies slik,hihi ;)

Forstår godt du verger deg for å gi hunden beroligende. Vår hund hadde sin 3. rakettaften i år. Første gang han har reagert. Det var ikke noe stas. Jeg hadde ikke beroligende til ham, men synes ikke det er så kjekt å gi heller. Han var i narkose en gang og det var grusomt. Jeg bare grein når jeg så på han.. Men for all del. Om det hjelper på han kan alltid mamma felle en tåre og to. I år blir det feiret langt fra folk og raketter hvertfall.. :)

Ha en herlig kveld og kos deg med pakking og avslapping :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start