Små smakebiter

1/17/2011

Små smakebiter


Endelig fant jeg batteriladeren til kameraet mitt og overføringskabelen, så da blir det litt bildevisning fra huset i dag!
Det blir nesten bare detaljbilder, men mer av helheten kommer etterhvert...
Det første bilde er tatt på kjøkkenet... Bildet er fra Kremmerhuset, mens lykten er kjøpt på Europris.....


På et av de gamle skapene i stua står disse gjenstandene...
Som jeg tidligere har nevnt ønsker jeg at hjemmet vårt skal preges av oss som bor her noe som blant annet innebærer bilder av oss!
Rammen som står på skapet er fra Trend companiet(tror jeg)....


Skapet kjøpte jeg på loppemarked for 2 år siden og har vært flittig brukt... Det var i 2 forskjellige brunfarger når jeg kjøpte det, men det ble fort hvitt:-)


Lysestaken er en favoritt... Denne fant jeg på Dorothea og tror den er fra IB Lauritsen....


Rosene kjøpte jeg på Plantasjen før helgen og vasen er fra Fretex!


Vi er stort sett ferdig med stuen og kjøkkenet, samt soverom og bad.... Onsdag skal vi en tur på Ikea å handle litt nytt, blant annet liftgardiner til stua!!!!
Etter den turen blir kanskje flere rom ferdig, og klare til visning!

Ha en god uke start!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start