Solrik lørdag

1/29/2011

Solrik lørdag


Det er lørdag og solen skinner fra blå himmel! Deiglig.....
I dag får vi middags gjester, så jeg har sendt mannen ut for å handle inn til kvelden! En deiglig kyllingrett står på menyen!

WELCOME bokstavene har fått plass på kommoden i gangen, og skal ønske alle som kommer innom velkommen til oss:-)


Et annet lite hjørne i gangen er også ferdig. Skohyllen m/benk fra Ikea har vi hatt en stund, og er i grunn veldig praktisk. Den rommer mange par sko og det finnes plass til å sitte å ta på seg skoene. Oppe på benken ligger det hvite og blå stripete puter og en liten pelspute har fått plass i hjørnet.... Sitteputene er fra Jysk, mens pelsputen er fra Europris!


Fra en annen vinkel ser man også noen av skoene våre... Litt uryddig, men en skohylle er en skohylle!!!!!


Hyllen er satt sammen av ulike deler.. Platen er fra Ikea, mens hylleknektene er kjøpt på obs... De har de kun i tre farge, så her har jeg tatt frem den hvite sprayboksen min igjen:-)
Den lille tavlen på veggen har jeg laget med en ramme fra ikea. Malte treplaten som satt i med tavlemaling, og vips så hadde jeg en liten tavle!!!


Kurvene er fra Ikea og rommer diverse.. Lykten er kjøpt hos Dorothea...


Ferske blomster kom i hus i går. Herlige tulipaner som har fått plass på kjøkkenbordet!



Ha en strålende lørdag!
Klem fra meg!

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 1/30/2011 , Blogger Jenta fra Vornese sa ...

Håper dere koste dere i går kveld! :)
Gangen er kjempe fin!
Og sofaen på loftet er virkelig tøff. Liker det røffe sammen med hvitt:)

Ha en herlig søndag!
Klem Gina

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start