Soverom

1/21/2011

Soverom


I dag tenkte jeg å invitere dere inn på soverommet vårt. Et nakent soverom, men detaljer og mer interiør kommer etterhvert som man får bodd seg inn.

Soverommet er som alle andre rom: Hvitt!
Det er ikke stort og har skråvegger så mulighetene for kreativ møblering er ikke mange:-)


Vi har en rammemadrass fra Ikea. Den beste sengen jeg har hatt.... Overmadrassen former seg etter kroppen, noe som gir en ny følelse hver gang jeg ligger i den"


Pynteputene(trekkene) er fra H&M, og har opprinnelig hatt sin plass i stua i sofaen...


Nattbordlampene har skjermer fra Skeidar mens foten er bruktfunn fra Fretex. Jeg fikk to messing lampeføtter for 40 kroner, og med litt matt hvit spraylakk fra Biltema ble de som nye:-)


På kommoden i soverommet står litt smått og godt som blant annet rommer smykker!


Liftgardinen er fra Åhlens, og jeg er veldig fornøyd med denne!
Jeg har kjøpt samme type til kontoret, men i lyseblå med hvite striper. Det samme var planen for lille gutt sitt rom, men der passet den ikke i forhold til vinduet. Men på Ikea turen vår her om dagen, fikk jeg kjøpt stoff og skal sy like liftgardiner med det!

Nå er det helg, og jeg får herlig venninebesøk litt senere i kveld! Gleder meg!
Klem fra meg

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 1/23/2011 , Blogger Jenta fra Vornese sa ...

Så fin gardin! :) Er på jakt etter en slik. Kanskje jeg må innom Åhlens neste gang jeg er i byn :) Lurer på å få lift gardiner på kjøkkenet også. men det er karnapp med dør ut tilterassen der så jeg er litt usikker på om det vil se bra ut. :)

klem Gina

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start