Tv stue

1/28/2011

Tv stue


Endelig er det fredag, og helg!!! Det passer bra for jeg er ikke helt i form om dagen..
Så en helg til å slappe av på høres bra ut!!! Håper på å få plass til litt tid til å gjøre ferdig enda mer i huset også.. I går fikk jeg satt igang med tvstuen i andre etasje. Vi har surfet finn og andre nettsider på jakt etter sofa/sovesofa til andre etasje. Utfordringen er lengden på veggen, og at alle sofaer vi titer på er for lange!!! Etter å ha tittet innom noen blogger så jeg noen sofaer laget av paller.... Hmmmmm... Kansje det hadde vært noe.. Likte godt den litt røffe stilen pallene gir.
Vi hadde mange paller liggende på jobben, og madrass hadde vi på loftet. Jeg sendte mannen avgårde med henger bak på bilen for å hente pallene, og etter en dag med tørking ble pallene flyttet opp i andre etasje...
Madrassen ble lagt på, og sofaen ble fyllt med masse masse deiglige puter!!! Ganske fornøyd med resultatet. Nå har vi god tid til å finne den perfekte sofa for vi jo palle sofaen så lenge:-)


Bagen er fra H&M home og skal fylles med mange av mine interiørblader:-) Lykten ble kjøpt ved juletider og jeg fant den på Skeidar!


I kveld tenkte jeg å henge opp noen hyller over sofaen... Så kan man dekorere og pynte litt ekstra;-) Jeg lurer også på om jeg skal henge en lampe på veggen, for ekstra leselys! Vi kjøpte noen lamper fra Ikea som egentlig skulle brukes på soverommet, men det ble for lavt med skråtaket vi har. Så nå har jeg to lamper å finne plass til!


Gardinene er fra Ikea, og planen var egentlig å ha disse i stuen... Men etter nøye ettertanke ble vi enig om å satse på liftgardiner i stuen.... Da ble de hengende i tv stuen i stedet...
Gardinstengene er fra KID!


Nesten alle putetrekkene er fra H&M home. Sytes de har så mange lekre putetrekk og jeg elsker puter!!!!!



Lampene kommer fra ClasOlson


Vitrineskapet er en Billy Bokhylle fra Ikea som vi tidligere har hatt på kontoret, men som vi nå har kjøpt dører til! Foreløpig står det tomt, men det tar ikke lange tiden før det fullt tenker jeg!

Ønsker alle en riktig god helg!!!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start