Barnerommet.........

2/26/2011

Barnerommet.........


.......................så langt!
I går kveld ble det en del sjauing og rydding for å prøve å få gjort litt i stand på barnerommet... Vi har bodd i huset vårt i litt over 1 mnd nå, men fortsatt ikke ferdig med utpakking av alle rom....
I går fikk vi ihvertfall gjort litt mer:-)


Gardinen til rommet er ferdigsydd og hengt opp... Jeg ble fornøyd, men klarte å sy den litt skjev... Vi bruker den alikevel:-)


Vinduet til småen..... Gardinen er sydd som en rulle/liftgardin, og stoffet er fra Ikea...


Herlige blå bokser fra Kremmerhuset....




Denne boken har gullet fått av farmor og farfaren sin, og mor har allerede begynt å skrive å lime inn bilder:-)


Han har ikke så mye møbler på rommet enda. Senga er fra Ikea, mens den lyseblå metallbøtta er fra Kremmerhuset... Den lille krakken er et minne fra hytta på fjellet, og den skal snart males!




Oppe på klesskapet ligger to gamle kofferter.. Den lille brune hadde jeg da jeg var liten, mens den hvite er fra Fretex... I den ligger det minner fra min kjære mamma som brått døde i april 2010.....


Av stoffet som ble igjen etter gardinen har jeg sydd en lekepose som skal henge på veggen....


Her er det ferdige resultatet!


Den andre posen har jeg tidligere brukt til oppbevaring av poser, men nå skal også den få henge på rommet til gullet:-)

Nå skal jeg gå å rydde litt mer i andre etasje.. Hittil i dag har jeg bakt gulrotmuffins og ryddet litt her og der.... Snart får jeg familiebesøk av tante, kusinen min og mormor! Gleder meg!

Ha en strålende lørdag!
Klem fra meg

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 2/27/2011 , Blogger Anette {foreldremanualen} sa ...

Kjempefint! Likte spesielt godt tekstilene du har brukt for å sy gardiner. :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start