Detaljer til barnerommet....

2/24/2011

Detaljer til barnerommet....


Barnerommet står for tur, og selvfølgelig har jeg allerede skaffet noen detaljer til rommet....
Stoffet på bilde over er metervare fra Ikea, og skal bli gardin på rommet til gullet mitt.


Dette bildet fant jeg på Dorothea til halv pris, og da måtte det bare få bli med hjem... I utgangspunktet syntes jeg det finnes litt for mange prinser og prinsesser der ute, og hadde av prinsipp ikke tenkt å kalle min lille gutt for en prins.. men så var dette skiltet der, og da kunne jeg ikke la være: Ja jeg skal visst også ha en liten prins:-)


Disse to lyseblå boksene skal brukes til oppbevaring av leker og småsaker inne på gullet sitt rom! Kjøpt på Kremmerhuset.. I morgen blir det kansje innkjøpt et stort lyseblått "søppelspann" også... Det skal også brukes til oppbevaring av leker!


Denne lille karen var det første jeg kjøpte etter at jeg fikk vite at jeg var gravid. Utrolig myk og god, og kjøpt for å støtte en god sak: FORUT.....


Stjerneknaggene fant jeg på Nille.... De skal henge i lav høyde, og på de har jeg tenkt å henge lekeposer som jeg ser for meg er fylt med biler og lego etterhvert:-) Posene syr jeg selv!


Ellers så har denne sengen kommet fra Ikea kommet i hus i dag... Nå gjenstår det bare å skru.

Stellebordet vi har kjøpt er det billigste Ikea har, og også det som har kommet best ut i ulike tester...
Badet vårt har skråvegg, noe som reduserer bruksmulighetene. Jeg er opptatt av barnet skal stelles i et varmt rom, og hos oss er det badet som har best varme i andre etasje.... Badet har ikke mye plass igjen til ekstramøbler, men dette stellebordet skal gå greit.
Spørs om bena på stellebordet blir hvite etterhvert;-)

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 2/24/2011 , Blogger JannePanne sa ...

Hei!

Takk for koselig hilsen:) Så herlige små, søte ting til gutten deres, liker de låseblå boksene såå godt! - og skiltet likeså:)

Stellebordet dere har fra Ikea, har vi også-er kjempefornøyd med det. Tips: montèr hjul på de to bakerste bena på stellebordet, samt små kroker på den ene siden:kjekt å henge små håndklær og div. på! Og så er det mye lettere å flytte på(ved vask etc.)

Vi må komme opp å titte hos dere snart, dere har fått det lekkert, rett og slett:)

klem

 
Klokken 2/25/2011 , Blogger Tyrifryd ♥ Monica sa ...

Hei! for en koselig blogg du har!
Masse fint du har kjøpt til den lille;)

Hit kommer jeg nok tilbake igjen!

God helg!
Klem.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start