Et lite baby innlegg.....

2/21/2011

Et lite baby innlegg.....


Med 3 måneder igjen til termin, og vårt første møte med vårt første barn er det en del ting som skal ordnes.... Blant annet er barnevogn noe vi jobber med om dagen. Mitt ønske er Emmaljunga Mondial duo i svart... (På bildet over)... En drøm av en vogn.. Ihvertfall utseendemessig:-)
Vi får se hvor vi ender når vi skal ut å kjøpe vogn om 14 dager!

Noe klær til minsten har jeg kjøpt og i dag har jeg vasket de:-)
Utrolig morsomt å se de små babyklærne henge der..



På ultralyden fikk vi vite at det er en liten gutt i magen min, noe som gjør shoppingen lettere:-)


Herlig lyseblått fra Kappahl....


Ønsker alle en god natt:-)

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 2/21/2011 , Blogger Prinsesse Vilikke sa ...

Ååå! Så kos! Jeg lengter så tilbake til den tiden hvor jeg planla og shoppet til de små. Nytt tiden og det som kommer fremover!

Klem fra Pvi

 
Klokken 2/21/2011 , Blogger Jatte sa ...

Hei på deg!
Ntååååå, så nusselig smått tøy♥ å vogna var jo kjempefin!! Lykke til med valget når den tid kommer!

Ønsker deg en fin Tirsdag,
Klem Jatte♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start