Første morsdag uten mamma....

2/13/2011

Første morsdag uten mamma....


Som overskriften sier er dette den første morsdagen uten min mamma... Mamma døde brått og uventet 28.april 2010..... Jeg jobber fortsatt med sorgen, men har insett at livet må gå videre. Men alle merkedager er tøffe!!!!
Til morsdagen i fjor hadde jeg laget denne esken til mamma. Den hadde jeg fylt med sjokolade, og etter sjokoladen var borte hadde hun esken fremme til pynt i stua... Etter hun døde tok jeg den med hjem til meg igjen....

Alle mine tanker går til mamma i dag! Takk for at du var den du var!

Til tross for at dette er min første morsdag uten mamma, er det også den siste morsdagen uten at jeg er mamma!!! Neste år skal jeg også feires som mamma! Det gleder jeg meg til!



Ønsker alle mammaer en herlig dag!!!!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start