Ha en herlig tirsdag!

2/01/2011

Ha en herlig tirsdag!


God morgen!
Er kort innom for å ønske alle en riktig god tirsdag, og for å fortelle at sofaen ble bra! Håper på å få tatt bilder etterpå i dag!!!
I mens har jeg noen bilder fra kjøkkenbenken...
Et glass med hjemmelaget musli blanding står klart til frokost sammen med en liten tavle og den nye brødboksen min!


Musli blandingen er en blanding av All bran og God morgen korn med frukt... Enkelt og greit, og veldig godt! Jeg spiser det ofte sammen med yoghurt eller drikke Biola... Og noen skiver banan!


Brødboksen har jeg også sett hos andre bloggere, og det er tydelig at det var flere som ble glad for de nye produktene hos Kremmerhuset:-)

Nå må jeg fyke på jobb, men kommer innom igjen etterpå!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start