Heldige meg

2/27/2011

Heldige meg


I går hadde vi et kjærkommet besøk av tante, mormor og en av mine kusiner...
Kusina mi hadde fått tak i noen gamle brødbakker som egentlig skulle kastes. Heldig som jeg er hadde hun tenkt på meg og tatt med seg disse bakkene!


Med en gang jeg så de var jeg fortapt! Hvilke herlige gamle skatter, og hvor herlig blir det ikke til sommeren når jeg kan plante urter og blomster i de!!!!
Men jeg klarer vel ikke vente helt til sommeren med å bruke de:-)
Hva kan de brukes til nå mon tro????
En ide er å bruke de som fat... Sette masse kubbelys i ulike størrelser oppi, og kansje noen blomster i krukker.....


Noen andre som har noen ideer til hva jeg bruke de til?
Eller kansje er det noen der ute som har lignende kasser og allerede bruker de til noe kreativt??? Jeg tar mer enn gjerne mot tips:-)


Ellers så har dagen i dag gått med til soving, aking og nå skolearbeid!!!
Jeg var så trøtt etter frokost at jeg rett og slett måtte legge meg en time. Og da hadde jeg bare faktisk bare vært våken i 2 timer enda.. Rart med denne lille karen i magen som vil at mamma skal hvile masse:-) Planen min var egentlig å gjøre skolearbeid før vi skulle ut å ake, for så å jobbe litt med jobbrelaterte ting i kveld, men istede blir det dobbel dose med både skole og jobb nå!


Snart er det ny uke, og det er bare å gjøre seg klar!
Ønsker dere en herlig søndags kveld!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 2/27/2011 , Blogger Auroras hjem... sa ...

Hei ! Så fin blogg du har. La meg til som følger jeg. Nydelige brødbakker. Ser de for meg fyllt med primula el lyng og sølvkre jeg.Lykke til med den lille i magen. Klem merete

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start