Hva skjedde med helgen???

2/06/2011

Hva skjedde med helgen???


Ja hva skjer egentlig med helgene? De går så utrolig fort, og alt jeg tenkte jeg skulle fått gjort blir det aldri nok tid til...
Denne helgen hadde jeg planlagt at vi skulle få gjort en del mer i huset blant annet skulle vi få orden på kontoret... Så langt kom vi ikke... I stedet ble det hjemmelagde rundstykker(det tok noen timer å lage), besøk av svigermor og bort på middag på kvelden. Men litt rydding fikk jeg gjort, og mannen fikk satt opp hyller og ordnet vaskerommet....
I dag er planen å få gjort litt skolearbeid, litt jobb, og kansje få sydd gardin til babyen sitt rom. Også skal vi i bursdag! Nok å gjøre!
Men før jeg gjør noe som helst vil jeg vise noen nye bilder fra tv stua. Det har ikke skjedd så mye mer, men en hylle og en lampe har kommet opp, samt en tv....

Hyllen fikk jeg hengt opp forrige helg, og pynten kom selvfølgelig fort opp:-)


Et helhetsbilde av sofaen, hylla og lampa!


Pynten på hylla er både gammelt og nytt... Zink huset kjøpte jeg ved juletider, skoene har vært mannen sine, kammerstaken er bruktfunn sprayet med svart spray. Den sorte, ja hva skal jeg kalle det???, er ihvertfall kjøpt for over et år siden. Trådsnella er fra loppemarked i Sverige, mens zink krona er fra Bohus!


Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start