Kreativ løsning

2/03/2011

Kreativ løsning

Da vi overtok huset vårt i desember hang det et utrolig kjedlig og usjarmerende nøkkelskap i gangen. Så praktisk syntes mannen. Det må vi ta vare på... Ehhhh.... NEI! kom det kontant fra min munn!!!! Men en løsning for nøkler skal vi finne...
I går var jeg en tur på fretex, og der fant jeg et herlig slitent gammelt medesinskap til kun 45 kroner!!!!! Dette måtte jeg ha med meg hjem og jeg visste med en gang jeg så det at dette skapet skulle bli vårt nye nøkkelskap!


Her er den lille herligheten! I en lys gul farge... Vi får se om den forblir gul eller om den forandrer farge etterhvert!"


Innsiden av skapet før jeg satte i gang!


Skapet henger nå rett innenfor døra og jeg syntes det gjør seg godt der!



Etter en liten tur på biltema i går fikk skapet også knagger! Jeg gjorde det enkelt og kjøpte selvklebende hvite plast knagger, og skapet har nå 12 knagger vi kan henge fra oss nøkler på!
Det er fortsatt plass til flere knagger i døren, så får vi se etterhvert om det er behov for flere!



Under skapet henger en hvit knagg der gjester kan henge fra seg jakker! Selvfølgelig henger det litt pynt der også:-)


I mai skal vi bli foreldre for første gang, og det til en liten gutt... Selv om det føles uvirkelig så skal den lille gutten få sitt eget rom, noe som innebærer mer innredning for mor:-)
I går var jeg også innom Kremmerhuset, og de har fortsatt salg på noen varer. Blant annet denne knagg serien til kun kr 29!!!! Den måtte jeg ha med meg hjem, og den skal selvfølgelig henge på babyrommet....


Klem fra meg

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start