Ny uke... Nye muligheter...

2/07/2011

Ny uke... Nye muligheter...


Mandag er i gang og jeg er hjemme etter å ha jobbet noen timer...
I går hadde jeg egentlig mange ting jeg skulle gjøre, men i stedet endte jeg opp med å ligge på sofaen å se mange episoder av den svenske serien Solsidan... Syntes den er morsom og deiglig og lett underholdning. Det var utrolig godt å bare slippe alt å ligge å nyte egentid!

Resten av denne uken blir hektisk med møter på kveldstid og seminar fra i morgen til onsdag.... Men gleder meg masse til inspirerende kurs jeg skal på!

Bilde over er fra det lille vinduet i gangen.... Her er det en uekte blomst og et lyshus!


Tror jeg kjøpte denne blomsten på Rusta(i Sverige) en gang...... Passer bra i dette vinduet da jeg har sterke mistanker om at levende planter ikke ville overlevd her:-)


Ønsker dere alle en herlig uke!

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start