Snart ukeslutt....

2/24/2011

Snart ukeslutt....


Dagene og ukene bare flyr avgårde.. I dag er det torsdag i uke 8 allerede...
Om 3 måneder har jeg termin, og jeg merker at jeg blir litt stresset..... Om litt over 2 mnd skal jeg ut i permisjon og det er mye som skal være i stand på jobb før jeg blir borte. Jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage, og det er mye som skal gjøres klart for den som skal gjøre jobben min i ett år tar over!
Ikke nok med det, men 4.mai har jeg eksamen i spesialpedagogikk 2, og holder for fullt på med oppgaveskriving mot denne datoen.. Puhhh.....
Men alt går seg til har jeg lært:-)

I dag etter jobb skal min kjære mann innom Ikea å kjøpe sprinkelseng, madrass, og stellebord til den lille... Barnerommet skal snart begynnes på.. Gleder meg veldig til det:-)


Det er fortsatt vinter her på Østlandet(som i resten av landet), og inne koser vi oss med mye levende lys på kveldstid... På stuebordet står dette lysfatet.... Fatet var opprinnelig sølvfarget, men i fjor sommer sprayet jeg det med grå hobbylakk, og jeg ble veldig fornøyd med fargen...
Telysestakene er fra ulike leverandører... Den ene er gjenbruk og kjøpt på Fretex.
Perleblomsten står å minner oss om at våren snart kommer. Syntes denne blomsten er så nydelig, og håper på å få kjøpe den i lang tid fremover!!!!!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start