Søndagsfrokost

2/27/2011

Søndagsfrokost


I dag våknet jeg opp til strålende sol og -2 grader ute....
Jeg startet dagen med å gå en morgentur på 20 minutter med hunden min, før jeg startet på frokosten....
Jeg og mannen prøver å spise frokost sammen i helgene, og da liker jeg å gjøre det litt koslig:-) Jeg skjærer opp grønnsaker, legger pålegg på et fat sammen med grønnsakene, serverer nystekte rundstykker, juice/melk, kaffe og yoghurt!
En koslig start på dagen, og jeg ser alltid et ekstra smil om munnen på mannen når han ser frokostbordet...


Etter frokosten nøt jeg noen sider i bladet Jeanne D`arc living mens jeg drakk opp kaffen min!



Nå må jeg fortsette søndagen med litt skolearbeid før vi skal ut å ake med venner!
Ønsker deg herlig søndag!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 2/27/2011 , Blogger Hummerogkannarifugl sa ...

Ha en koselig søndag med skolearbeid.
Klem Anki

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start