Strikket babytøy

2/25/2011

Strikket babytøy

(Alle bildene er lånt fra www.garnstudio.com)

Ja her kommer enda et babyinnlegg:-) Jeg kan vel bare fastslå at jeg er i babymodus om dagen.... Jeg må bare vise frem noen herlige plagg..
Strikket baby/barne tøy er en favoritt hos meg, og uheldigvis har jeg aldri lært meg denne kunsten.. Hadde jeg kunnet det skulle jeg strikket mange, mange plagg!!!
En annen ting som er så flott med strikket tøy er at man alltid husker hvem man har fått det fra...
Den lyseblå dressen over her blir i disse dager strikket til vårt lille gull:-)
Gleder meg til å se resultatet!


Denne jakken er også helt nydelig... Fargene er utrolig fine og helt min smak!


Utrolig mye fint hos Drops design.. Virkelig verdt et besøk!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 2/25/2011 , Blogger Ann-Helen sa ...

Hei!!

Gratulerer som snart mamma!! Skjønne strikkeklær:)

God helg til deg:)

Klem A-H

 
Klokken 2/26/2011 , Blogger Iris Jeanette sa ...

Utrolig fine baby klær :D

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start