Etter en god natts søvn....

3/30/2011

Etter en god natts søvn....


...er jeg klar for en ny dag med mye innhold. I dag er jeg 32 uker på vei i svangerskapet og skal snart på kontroll hos jordmor! Gleder meg til å høre hjertelyden til den lille i magen og er spent på om han vokser som han skal!
Jeg har fri fra jobb i dag, men har mye å fylle dagen med alikevel...
Det blir en del jobb med eksamensoppgaven etter jordmor besøket, før jeg får besøk av en vennine og hennes sønn!
Gleder meg:-)


Kvelden går med til enda mer skolearbeid sammen med jentene fra skolen!
En full dag med andre ord!

Det er grått og trist ute i dag, og ifølge vær meldingen skal det snart begynne å regne.. Men det er i grunn greit på en dag som denne!

Ønsker dere en herlig torsdag!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 3/31/2011 , Blogger Lady E sa ...

Gratulerer med 32 uker, jeg kom etter i dag =)
Så fine de putene i senga var, hvor er de kjøpt?
Håper du hadde en fin time og fikk lytte til det vakre babyhjertet <3

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start