Gamle ting blir nye!

3/03/2011

Gamle ting blir nye!


På veggen i stua henger denne veggstaken. Opprinnelig var det en gammel lampe i messing jeg kjøpte på Fretex for 20 kroner.
Jeg startet med å vaske den før jeg slipte den lett med sandpapir. Etter 2 strøk med hvit maling var tørket gikk jeg løs med en skrutrekker og slo litt her og der på den. Da løsnet små biter med maling, og jeg fikk frem noe av messingen. Helt til slutt slipte jeg lett med sandpapir!


Jeg har pyntet den med prismer, og nå henger den å pryder stueveggen!


Ved siden av henger denne herlige rammen jeg kjøpte på Kremmerhuset før jul....


I dag er jeg 28 uker på vei med lille mann i magen og har hatt min første kontroll hos jordmor. Jeg fikk høre hjertelyden til den lille igjen, og det var herlig!!!!
Bare 12 uker til termin!!!!


Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 3/03/2011 , Blogger Beva's interiørgleder sa ...

Lysestaken ble kjempefin, så kreativ.
Fin på veggen rammen også.
Koselig med babymage, fin tid å få baby på.
Ha en fin kveld.
Brit Eva

 
Klokken 3/03/2011 , Blogger Hjemme hos meg sa ...

Hei!
Nydelig :) Og den ramma har jeg lurt på å kjøpe også... så fin :)

Kjempekoselig blogg du har :)
Og kos med baby på vei :) Nyt tiden nå... og lad opp :)
Klem Anette

 
Klokken 3/03/2011 , Blogger Prinsesse Vilikke sa ...

Her snakker vi gråstein som ble til gull.. Eller messing som ble til slitt hvitt kanskje. Veldig fin ble den i allefall.

Kos deg med babymagen!

Klem fra Karen

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start