Hjerter og Edme

3/28/2011

Hjerter og Edme


Jeg har plutselig oppdaget at jeg har veldig mange hjerter hengende rundt omkring her hjemme, og tenkte jeg skulle vise frem noen her på bloggen....
Dette hjertet har jeg fått i gave og det henger på et gammelt skap i stua.
Vakre farger og herlig tekst!

Dette har jeg kjøpt selv. Jeg kjøpte det på Kremmerhuset før jul og nå henger det på døra inn til stua....

Dette hjertet har vakre farger og henger på et vitrineskap på kjøkkenet. Inni skapet er min samling med servise fra Wedgewood, EDME. Servise fikk vi i bryllupsgave da vi giftet oss for snart ett år siden!


Samlingen min:-)

Denne vakre suppeterrinen fikk vi av min mormor, og den har blitt brukt på venninekvelder... Herlig å servere suppe fra noe så lekkert!

Kaffekopper og kakeasjetter

Salt og pepperbøsse!

Sausenebb og fat

Salatbolle og mer fat..
Jeg fortsetter å samle selv, men vi var heldige å fikk veldig mye av til bryllupet, så det er ikke så mye vi trenger!


Dette hjertet er mye større enn det som henger på stuedøren vår, og det fikk jeg av min kjære kusine til jul.. Dette pryder døra inn til kjøkkenet...


Og til sist.... Zink hjerte i gangen.. Sammen med lykter.

Ønsker alle en god uke!
Her er det mye å gjøre, både på dagtid og kveldstid, men sånn er livet:-)

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 3/30/2011 , Blogger Janne sa ...

Mange flotte hjerter, og serviset var nydelig!
Tusen takk for kommentar hos meg!
Ha en fin dag!
Klem fra Janne

 
Klokken 3/30/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så vakre hjerter, og så utsøkt servise. Skjønner godt at du er fornøyd med det =)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start