Litt nytt til hjemmet....

3/11/2011

Litt nytt til hjemmet....


I ettermiddag tok jeg en liten shoppingtur.. Målet var å finne nytt garn som er litt bedre å hekle med.... Jeg fant det jeg skulle men selvsagt fant jeg også mer:-)
Den hvite boksen fant jeg på Nille og den kostet kun 39,-.


De vakre serviettene er fra Europris. Jeg har i det siste blitt veldig glad i servietter, og når jeg finner noen fine tar jeg de med meg hjem. Å dekke bord med herlig servise og vakre servietter blir jo så lekkert. De siste gangene jeg har vært innom Europris har jeg funnet en del fine servietter, så skuffen er ganske full...:-)

Når det gjelder heklingen min fant jeg nytt garn i dag. Litt tykkere enn det jeg har brukt. Jeg syntes det ble så tynt og stuslig, og kantene ble rufsete.
Nå har jeg endelig fått det til og er snart ferdig med to ruter til teppet! Fargene blir lyseblå, beige, naturhvit og hvit!!!

Da skal jeg fortsette fredagskosen her hjemme!
God helg:-)

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 3/11/2011 , Blogger JannePanne sa ...

hmmmm...den boksen var fin, lurer på om jeg skal skaffe meg den selv:))

Nydelige servietter også:)

Klem

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start