Ny barnevogn!

3/05/2011

Ny barnevogn!

I dag har vi vært i Sverige og kjøpt barnevogn... Jeg var ganske bestemt på at jeg skulle ha en Emmaljunga Mondial duo som vist på bildet over...
Men når vi ankommer butikken begynner sinnet mitt å åpne seg, og jeg innser at det kansje finnes andre muligheter. Vi fikk super hjelp av en ansatt som forklarte alle detaljer ved vognene vi så på, og hun var grundig. Utrolig god service!
En ting jeg erfarte og som egentlig gjorde utslaget for valget av vogn var størrelse og antall kilo. Jeg regner med at jeg skal løfte den en del ut og inn av bilen, og da er det en fordel at den ikke veier over 20 kg.
Etter en god stund med veiledning bestemte vi oss for å gå for Emmaljunga City Cross...

Her er det nye vidunderet av en vogn.....


Vi valgte helt svart bagdel. Klassisk og fin!


Pappa spanderte vogn. Så utrolig heldige vi er. Hadde vi skulle betalt selv måtte vi ha tatt turen til finn.no tror jeg:-)


Til sportsdelen valgte vi fargen Jeans black. Her tenkte vi mye på flekker og lignende, og at disse kansje ikke syntes like mye på en annen farge....



Jeg tror vi kommer til å bli kjempefornøyde med denne, og gleder meg til den lille kommer og vi kan ut å trille tur:-)

Ha en herlig lørdag!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 3/05/2011 , Blogger Veronica sa ...

Heisann

Dumpet innpå bloggen din tilfeldig. Flott blogg så følger deg videre jeg! Når venter du en liten? Jeg er i uke 37 og venter min første. Fin vogn, så på den når vi skulle kjøpe, men vårt valg falt på en trehjuling!

Veronica :-)

 
Klokken 3/06/2011 , Blogger Kristin sa ...

Morsomt med flere som er i litt samme modus som meg selv, nemlig baby-modus :) Er i uke 34 med førstemann, så har bare ca 6 uker igjen. Men vi har akkurat lik smak i vogn ihvertfall:) Jeg ville ha den samme som deg, men pga vekten og jeg som ville ha lufthjul, ble det en classic sport med city bag på oss. Vi har bestilt den for ei uke siden og satser på at vi blir fornøyde...

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start