Nybegynner

3/10/2011

Nybegynner


I dag har jeg tilbragt dagen hjemme. Kroppen sier stopp i dag, så jeg har valgt å lytte til den og holde meg i ro. Mens jeg ligger på sofaen holder jeg på med hekling.
Etter å ha brukt utallige timer på å studere en video på nett, har jeg endelig lært meg å hekle bestemorruter!!!! Hipp hurra:-)


Jeg er virkelig nybegynner og ikke alle lappene blir like fine, men jeg øver og øver!!! Jeg håper på å få til et vognteppe til den lille i magen, men vi får se om jeg rekker det!!!
Garnet jeg har brukt på disse lappene er 100% merinoull og ganske tynt. Jeg har valgt heklenål nummer 4.


Jeg fant ut at jeg ville prøve med litt tykkere garn også, og kjøpte noen nøster og en ny heklenål i størrelse 5... Vi får se hvordan det går, og jeg kan tenke meg det skal bli morsomt å sette sammen teppet om jeg noen gang kommer så langt! :-)


Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start