Nytt møbel og hekling

3/16/2011

Nytt møbel og hekling


I dag har det vært nydelig vær på Østlandet. Herlig sol som smelter all snøen:-)Måtte det fortsette!
Som overskriften sier hekler jeg fortsatt, men har startet på nytt:-)
Kjøpte et herlig kasjmir garn her om dagen. Så utrolig mykt og deiglig i herlige farger!
Har fått laget en del ruter allerede og fortsetter på det! Fargene går i lys grønn, olivengrønn, lys lilla og hvit!


På mandag kom det reklameblad i posten fra Jysk, og i dette så jeg denne hylla. Jeg har forsøkt å tenke ut noe praktisk til gutterommet, og denne var jo perfekt! 6 store fine hyller(i barnehøyde), og nederst; 3 skuffer med hjul. De er jo perfekt til å oppbevare duplo, biler ol.. I hyllene får man plass til flere bokser(om man skulle trenge det), og ikke minst bøker, og spill!!!
Etter jobb i dag dro jeg innom Jysk for å se på den og eventuelt kjøpe den.. Jeg bestemte meg for at denne ville jeg ha, men selvfølgelig hadde de ikke flere igjen. Men jeg fikk bestilt den og damen bak kassen lovet at jeg skulle få den til samme pris som de solgte den for nå! Da ble jeg fornøyd!!


Ellers så går dagene, eller de flyr!!! Det er nok å gjøre frem mot eksamen og før jeg slutter i jobben...... Men litt hekling på kvelden finnes det alltids tid til. Litt avslapning må man ha!


Klem fra Gøril

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Klokken 3/16/2011 , Blogger Jatte sa ...

Fine bestmorruter, freshe farger :)

Ønsker deg en fin kveld,
Klem Jatte♥

 
Klokken 3/16/2011 , Blogger Ruter & Hjerter sa ...

Oi Fra JYSK? de slår til noen ganger altså:) Takk for tips:) Har to gutter selv:)

 
Klokken 3/16/2011 , Blogger Siv Toril sa ...

Så utrolig fine farger du hekler i:) Skulle ønske jeg også hadde kunnet den kunsten...! En flott blogg du har også! Titter gjerne innom igjen! Klem

 
Klokken 3/16/2011 , Blogger Veronica sa ...

Jeg har nettopp heklet et slikt teppe i brunt som skal passe vognen den lille skal ha. Moro og hekle disse lappene synes jeg. Herlige farger du hadde valgt.

Veronica :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start