Oppbevaring....

3/02/2011

Oppbevaring....


Som dagene flyr!!!! Det er onsdag, og snart helg igjen!
Helt utrolig... Må si jeg gleder meg til helga, for på lørdag skal vi ut å kjøpe barnevogn sammen med pappa!!!!

I dagens innlegg tenkte jeg å vise litt av min oppbevaring i stua.....
Oppbevaring er nødvendig, og når man i tillegg kan bruke gamle ting som ser fine ut til å lagre ting er det bare herlig!
På en lyseblå stol står en gammel trekoffert... Kofferten fant jeg på Fretex i fjor sommer. Da var den brun og hadde sølvfargede beslag... Etter noen runder med maler kosten ble den hvit og vakker:-)
På innsiden har jeg også limt på et gammelt dokument jeg har funnet på internett. Jeg har forstørret det og skrevet det ut på 200g akvarellpapir. Akuratt nå står kofferten tom, men den blir i utgangspunktet brukt til å oppbevare blader.


I sommer begynte jeg å strikke, og da var det nødvendig med en strikke kurv.... Kurven er kjøpt på loppemarked i Sverige, og var hvit med malte blomster på... Ett par strøk med malekosten gjorde hele kurven hvit igjen, og som på kofferten over har jeg brukt samme dokument for å pynte opp.... Kurven er plassert oppe på en enda større kurv som rommer enda mer strikketøy. Kurven er et kjært minne fra min mamma som også brukte den til å oppbevare strikketøyet sitt i. Hun var en racer på strikking og utrolig flink!


Den gamle kofferten står plassert i et hjørne i stuen.... Ikke bare er den flott å se på, men den har vist seg å være utrolig praktisk. Den rommer leker, og blir åpnet hver gang det kommer barn på besøk.....
Jeg har enda en slik koffert i garasjen, men den har jeg begynt å male hvit... Tror kansje den skal få være på lille gutt sitt rom og ha bamser og lignede oppi!

Nå blir det snart middag her i huset, og så må det jobbes litt!!!!!
Ha en herlig onsdags kveld!

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start