Pasteller i.....................

3/30/2011

Pasteller i.....................


...kjøkkenskapet:-)
På kjøkkenet har vi ett overskap med glassdører og her må det jo se fint ut:-) Akuratt nå råder det kopper og mugger i pastellfarger i skapet. Denne søte muggen fra Green Gate fikk vi i innflyttingsgave av noen venner. Så langt har den bare stått til pynt i skapet, men den skal nok bli tatt i bruk etterhvert!


Disse to skålene er også satt frem i skapet, og kommer også fra Green Gate.. De kjøpte jeg i gave til meg selv:-) De har vært ganske flittig brukt, enten de er fylt med sjokolade, nøtter, eller andre godsaker!


Kopper er en dille jeg har. Jeg elsker kopper og syntes det er vanskelig å la være å kjøpe når jeg finner noen jeg liker... Koppene som står i dette skapet er favoritter og brukes stort sett hver dag. De herlige grønn/blå koppene er fra Bohus.. Nyyyydelig farge. De lilla og rosa som så vidt skimtes i høyre hjørnet er fra Jernia!


Nå er det snart middagstid og i mangel på matlyst om dagen blir det pannekaker på meg og mannen i dag!

Ha en herlig onsdag!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 3/30/2011 , Blogger JannePanne sa ...

Så deilige farger, pastell er fiiint:))

 
Klokken 3/30/2011 , Blogger Mamsens hus sa ...

Nydelige farger og fine kopper. :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start