Som dagene går...

3/24/2011

Som dagene går...


Dagene flyr avgårde med sol og deiglig snøsmelting. Herlig...
Mer og mer snø forsvinner fra hagen og jeg kan se mer og mer gress... Etterhvert skal vi begynne å planlegge hagen og uteområdet vårt. Det blir spennende!
Akuratt nå er det innendørs som trenger å shines, så i kveld kommer støvsuger og moppen til å ta en runde her i huset:-)


Dette lille bordet står i stuen... Det er et gammelt serveringsbord jeg kjøpte på fretex for et par år siden. Det har to hyller og 4 rustne hjul som det står på... Sjarmerende og herlig!
Oppå bordet har jeg en lampe som også er et fretex funn. I utgangspunktet var den i messing, men etter noen lag med hvit spray, og ny skjerm fra Ikea ble den utrolig fin! En liten lykt(lykter er en favoritt hos meg, og jeg må virkelig anstrenge meg for ikke å kjøpe en når jeg ser en jeg liker. Har så utrolig mange lykter, og virkelig ikke behov for flere!), og en herlig liten plante i en krukke, også kjøpt på fretex....
I hyllen under har jeg en kurv med garn som jeg bruker når jeg hekler!
Teppet jeg holder på med begynner å nærme seg slutten. Gleder meg til å se resultatet når jeg blir helt ferdig!!!

Ha en herlig torsdags kveld!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start