Vår...

3/21/2011

Vår...


Det er så deiglig at våren er her! I dag har det vært nydelig vær med deiglige temperaturer, og hver dag kan jeg se mer og mer gress i hagen vår... Hagen er fortsatt full av snø, men inntil husveggen kommer det stadig frem litt gress...
Desverre har jeg ikke mulighet til å nyte vårfølelsen nok da hodet er fullt med eksamen og oppgaveskriving om dagen. Ukene flyr og stort sett alle kvelder er fyllt med ting som MÅ gjøres.. Gleder meg til en roligere periode om ikke lenge!


Ute ved inngangen står det en påskelilje, og minner om at det stadig går mot varmere og lysere tider... Herlig!


Når eksamen er over er vi i mai måned, og da kan jeg kansje plante ut mer blomster i både hage og ved inngangspartiet:-)


Ønsker alle en riktig god mandag ettermiddag:-)
Klem fra meg!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 3/21/2011 , Blogger JannePanne sa ...

Hei!

Takk for koselig kommentar hos meg, alltid hyggelig:)) Ja, var nok hos nabo`n bildene ble tatt-lekkert fat!:)...og takk for fine ord ang bloggen min:))

Du står jammen på, synes jeg-du er flink! Herlige vårbilder hos deg. Det er jo sååå deilig om dagen nå-gleder meg til å holde på ute! Driver å hakker bort snø med bena om dagen, hehe. Mer og mer grønne flekker og mer stein i gården for hver dag som går. Jippi!

Klemklem:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start