Vårt 4-bente familiemedlem og sofakroken!

3/25/2011

Vårt 4-bente familiemedlem og sofakroken!


Det er fredag og helg! Arbeidsuken er over og vi kan igjen nyte late morgninger!
Kvelden i dag går med til god mat og gullrekka på tv. I dag skal vi nyte helstekt indrefilet av svin med fløtegratinerte poteter og grønnsaker... Mmmmmm... Et glass rødvin hadde vært herlig til, men det får vente til etter lillegutt har kommet ut av magen:-)

Tror ikke jeg har presentert vårt 4-bente familiemedlem her på bloggen. For 3 1/2 år siden overtok vi hunden til tanta mi, en finsk lapphund på 9 år. Hun er helt herlig og et kjærkomment familiemedlem. Hun er nå 12 år og fortsatt like sprek... Leken og kosen som bare det! Hun heter Musty og er utrolig vakker.. Eller hva syntes du?

Lille godjenta mi:-)

Sofakroken er flittig brukt av oss, og vi er utrolig fornøyd med sofaen vi endte opp med å kjøpe. Over sofaen henger to bildelister fra Ikea, og disse er fylt med bilder rammet inn i gamle rammer kjøpt fra Fretex.... Ved siden av har vi hengt opp en leselampe, også fra Ikea. Så når lese,- eller hekle lysten byr seg på kvelden har man godt lys å bruke!


I går fikk jeg vite at reolen(trykk på linken for å se reolen) jeg bestilte hos JYSK har kommet i butikken, så jeg vurderer sterkt å dra å hente den.... Den skal ihvertfall hentes i løpet av morgendagen, og skrus sammen:-)
Ellers skal helgen brukes til skole og oppgaveskriving, samt litt jobb!

Ønsker alle en riktig god helg!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 3/25/2011 , Blogger JannePanne sa ...

Hei i luken!

Fiiin sofa, tenker jeg Musty vil kooose seg:))

Ps. En award fra meg til deg, se link:

http://jonsaker.blogspot.com/search/label/Award

Klem:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start