Barnerommet

4/17/2011

Barnerommet


Her kommer et bilderas fra barnerommet:-)


Den nye hyllen med diverse....



Det heklede teppet fant jeg hjemme hos mamma og pappa, og jeg tror det er tenkt til et eventuelt barnebarn. Om dette er tilfelle får jeg aldri vite, men flott er det uansett! Nok et vakkert minne fra mamma....


Oppi denne esken fra Dorothea sitter bamsene til lillegutt!


Boksene fra Kremmerhuset blir brukt til smokker og siklesmekker!


Perlene jeg kjøpte har fått plass på Norges glass...


Kvisten er oppe og jeg har allerede fått perlet noen figurer!



Ha en herlig søndag!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 4/17/2011 , Blogger JannePanne sa ...

Kjempefint barnerom! :) Jeg har selv en krans i tre som jeg tenkte jeg skulle bruke til slike perleting som eldstemann holder på med, men har ikke fått fullført tanken... Utrolig fint med kvist også! Håper dagen i dag har vært lettere for deg... :)

Klem fra Janne:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start