Bursdagsfeiring og Svensk Loppis i sikte!!!!

4/19/2011

Bursdagsfeiring og Svensk Loppis i sikte!!!!


Hvor ble det av solen i dag??? Den var her på morgningen, men nå har skyene tatt over himmelen. Men det passer meg egentlig bra for jeg har en del som må gjøres innendørs!!
I morgen reiser vi til Sverige for å tilbringe noen dager på Svigers hytte i Grebbestad.
Og folksomt skal det bli med hele familien til mannen på samme hytte!!

En ting jeg gleder meg til er Tanum Loppis! Det åpner alltid til påske, og er et kjempestort Loppemarked der man kan gå i flere timer... De to flaskene på bildet over ble kjøpt der for et par år siden, og jeg gleder meg til å se hva jeg finner i år:-)
Flaskene tok jeg frem her om dagen, og de fikk ta over plassen til et av bildene som har stått på bildelisten i stua! Tenkte jeg skulle bytte ut enda litt mer etterhvert! Forandring fryder!

På torsdag har mannen bursdag, og det må jo feires. Kake har han allerde ønsket seg, men hva med gave??? Noen som har ideer?? Etter 11 år sammen må jeg innrømme at det blir vanskeligere og vanskeligere å finne noe som gleder. Han sa vel tidligst i stad at han ønsket seg hagemøbler;-) Praktisk og nyttig... Men det skal vi jo kjøpe uansett, så jeg må finne på en liten overaskelse!!!

Håper du nyter påsken enten du er til fjells, sjøs, utenlands eller hjemme!

Klem fra Gøril

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 4/19/2011 , Blogger Mamsens hus sa ...

Fine flasker. :)
Ha en riktig god påske!

 
Klokken 4/19/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Hei! Skal si det var herlig å bare slappe av i stad. Trengte det! Svensk loppis er best! Gleder meg veldig jeg også, da mamma fortalte at min favorittloppis er åpen igjen! Kos dere på hytta! :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start