Dagen er her

4/11/2011

Dagen er her


Ja, endelig er dagen her!!!!! Jeg og min gruppe skal levere eksamen!!! Den skriftlige delen av den vel og merke... Det betyr: mer fritid på kveldene da vi ikke skal møtes flere ganger i uken. Jeg skal ikke sitte å skrive oppgave i ukedagene eller helgene, og jeg skal heller ikke mer til Halden på forelesning!! Joho!!!! Jeg kjenner en følelse av frihet!!!!
Nå er det bare å lese godt før eksamen, og kunne oppgaven godt når jeg den 4.mai skal forsvare oppgaven muntlig!!!!!


Oppdatering fra i går:
Hyllen fra JYSK er i hus, og mannen har skrudd den sammen!!! Den står nå på barnerommet, og venter på å styles;-) Vi må bare kutte litt på gulvlisten for å få den helt inntil veggen og skru den fast!!!! Gleder meg til å vise dere når det er helt ferdig!!!!!
Prosjekt stellebord kan jeg også vise frem snart....

Ønsker dere en herlig tirsdag!
Klem fra ei med følelse av frihet:-)

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 4/12/2011 , Blogger Kristine sa ...

Hurra for meir fritid, og for koselig kommentar inne på bloggen min:)Du hadde en fin blogg som eg skal kikke meir på no. Håper eksamenen går fint!
Ha en finfin kveld!
Kristine

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start