Deilige lørdag!

4/09/2011

Deilige lørdag!


For et fantastisk vær det har vært i dag... Skikkelig sommerfølelse har jeg hatt i dag... Mens jeg har holdt på med eksamen har mannen vært superflink med ulike malingsprosjekter.. Han har blant annet gjort "makeover" på stellebordet vi kjøpte på Ikea, så når det er klart kommer det bilder!!!!
Også har han malt de 4 siste stolene til spisestuen..(Stolene ser du her). Han har malt listen på toppen av stolen og bena som var mørkebrune... I morgen har jeg hørt rykter om at han skal male det store spisestuebordet vårt også... :-)


Nå er det bare 7 uker til jeg har termin, 50 dager igjen... 10 dager til jeg er høygravid! Oh my!!!
I forbindelse med lillegutt må mor ut å shoppe litt:-) Det er jo så mye lekkert!
Hele antrekket over er fra Name it, og buksa er bare nydelig! Den ser strikket ut, og i herlig lyseblå!


Det har blitt mye grått, og lyseblått, men disse retro inspirerte klærne fra Lindex er utrolig kule. At de i tillegg var på 30% gjør jo ingenting!


Nå skal vi snart spise middag, før jeg fortsetter på eksamensoppgaven! Bare 3 dager til innlevering.. Lengter til det er gjort. Da er det bare muntlig igjen, men det har jeg enda 3 uker på å forberede!

Ønsker dere en strålende lørdags kveld!

Klem fra Gøril







Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 4/10/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så aktiv og flink mann du har =) Man kan ikke annet enn å digge slik =)
Så nydelige klær du har kjøpt til lillegutt, og godt å putte inn litt andre farger også av og til. For kan bli mye hvitt og blått, og det er helt hærlig. Men av og til så ønsker man noe litt anna =)

Ha en kjempe fin søndag.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start