"Etter regn kommer solskinn!"

4/16/2011

"Etter regn kommer solskinn!"


"Etter regn kommer solskinn" heter det... I går var det en nydelig dag her på Østlandet med sol og deilige temperaturer. Altså ikke noe regn, og det ser ut til at det kan bli bra i dag også.
Den mentale formen min i går var mer lik overskriften. Tårene strømmet på stort sett i hele går, og ingenting skulle til for at de dekket kinnene mine. Jeg kjenner jeg er sliten nå, og at det kansje har vært litt for mye å gjøre for min gravide kropp i det siste! I dag skal jeg slappe av, lytte til kroppen og satse på mange smil rundt munnen!


Til tross for at gårsdagen opplevdes som trist og litt grå, var det noen solskinnstimer også. Vi dro på besøk til svigerinne, svoger og tantebarnet vårt og satt i solen å snakket og koste oss!
Svigerinnen min er også gravid, og har termin 1 uke etter oss, så du kan jo gjette hva vi snakket om??? :-)

På kvelden gikk jeg meg en liten tur, helt alene, uten hund og uten mann!
Da plukket jeg kvistene som nå pryder kjøkkenbordet!
Kannen de står i kjøpte jeg mens jeg bodde hjemme hos mamma og pappa(for maaaange år siden). Jeg kjøpte den på Bohus og opprinnelig var den limegrønn, men i fjor sprayet jeg den grå, og ble veldig fornøyd med resultatet!


På kvelden fikk jeg også ånden over meg og satte igang på barnerommet! Kvisten som skal pyntes med perlede figurer ble hengt opp og den nye hyllen ble fylt opp med diverse gjenstander!
Bilder kommer senere i dag!

God søndag!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start