Fredag....

4/28/2011

Fredag....


Først vil jeg bare starte med å takke for alle varme ord dere la igjen på innlegget fra i går. Det varmet.

I dag er det fredag, og det vil si helg! Herlig! Jeg skal bruke helgen til eksamensforberedelser, men får også familiebesøk av tante, mormor og min kusine. Gleder meg til det!
Innimellom regner jeg med at jeg fortsetter med hekle litt på teppet mitt...


Jeg har nemlig startet på et nytt prosjekt: En bestemorrute blir til ett teppe!!! Det blir et firkantet teppe og hvor stort det blir gjenstår å se:-)

Jeg bruker Silja garn og hekler med nål nr 3.


Ønsker dere en strålende fredag!
Noen skal kansje i bryllup???!!!??? Selv skal jeg tilbringe dagen i skogen sammen med mange herlige barn og voksne!

God helg!

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 4/29/2011 , Blogger Jatte sa ...

Herlig teppe, holder selv på med ett slikt teppe også, i en stor rute - i tillegg til ett med mange små :) Koselig og ha noe og holde på med!:)

Ha en fin helg,
Klem Jatte♥

 
Klokken 4/29/2011 , Blogger Min stil sa ...

Wow, så flott teppe med nydelige farger.
God helg til deg.
:) Susanne

 
Klokken 4/29/2011 , Blogger Vilmershus sa ...

Å så fint teppe- nydelige farger:)

Sender deg varme tanker-leste forrige innlegg og tåran bare trilla-så trist å miste mammaen sin, og så uventet. Jeg har selv en syk mamma og er så redd for å miste henne- noe eget med ei mamma.

så koselig at du venter baby, det blir mye lykke i huset med det.Lykke til-du går en spennende tid i møte:)

Ha en fin helg- tanker og klemma fra Vera

 
Klokken 4/29/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Så FLINK du er! Har du virkelig lagd det teppet, ser jo helt perfekt ut! Så artig at du likte ideen med trekassen på badet hos meg, jeg synes det funker kanon! Selvfølgelig kan du kopiere, det er jo morsomt å tipse om gode ideer! Spesielt når du roser ideen og forteller at du vil gjøre det samme, det liker jeg! :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start