Gaver

4/30/2011

Gaver


Det var så koslig med familiebesøk i dag! Ikke bare kom mormor, tante, og den ene kusina mi, men den andre kusina mi var også med! Alle disse menneskene betyr så mye for meg, og atmosfæren vi har når vi er sammen minner meg så mye om hvordan det var å være sammen med mamma. Tante som var på besøk i dag er søsteren til mamma, og ei jeg har tilbrakt myyyye tid sammen med i min oppvekst!

Ikke bare kom de på besøk, men de hadde med seg gaver til babyen, og de må jeg selvfølgelig vise frem med en gang! Mormor hadde virkelig slått til, og alt som vises på bildet over hadde hun kjøpt til lille gutten vår! Leketeppe, et utrolig mykt teppe med spøkelser, samme i sengesett... Ja dere ser jo alt på bildet over....



Ikke bare hadde hun handlet inn tingene på bildet over, men klær til lillegutt også! I tillegg til alt dette fikk vi en stor pengegave! Er det mulig? Helt utrolig snilt!



Tante er kjempeflink til å strikke og jeg syntes strikkede plagg er helt herlige! Denne dressen hadde hun strikket til gutten vår. Jeg skal bare kjøpe knapper som jeg skal sy på så er den klar!
Helt herlig!


Nå skal jeg fortsette lørdagskvelden med litt lesing. Jeg har kjørt mannen på grilling med gutta, så da har jeg huset for meg selv!
Nyt kvelden!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 4/30/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Så utrolig mye fint mormor har kjøpt! Og pengegave! Så snill! :-) Pysjene og den hjemmestrikka dressen var jo heeeelt nydelige! Nyt kvelden, snart er det leeeenge til du er helt alene igjen! ;-) Men så koselig det blir Gøril, gleder meg! Nå er middagen klar her, sent som alltid. Kylling a la Tanumstrand, med bacon rundt. ;-)

 
Klokken 5/01/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så mye fint, så heldig lille i magen er =)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start