Lille G

4/20/2011

Lille G


Lille G ja.... Denne G`en kjøpte jeg på Bohus i går. Den har fått plass på hylla til lille gutt for G er den første bokstaven i navnet hans:-)
Jeg fant den mens jeg var ute på jakt etter bursdagsgave til mannen, og ikke bare ble det denne G`en i går, men jeg fikk også kjøpt bursdagsgaver!!!! Han har fått de allerede for de var for store til å pakkes inn! Han ble kjempefornøyd med både trillebor, stige, sorteringsskap for skruer, hansker og støvmasker! :-) Hadde jeg bare klart å pluke med meg alt jeg skulle til trilleboren hadde han nok vært enda mer fornøyd... I stedet for skruer og bolter som trengs for å sette den sammen, kom jeg hjem med to hjul! Har ikke trilleborer 2 hjul da?!!!??? ;-)

Nå står kaken i ovnen og den skal etterhvert bli med oss nedover til Sverige!


Den lille glasskålen er et funn fra Fretex for et par år siden og akuratt nå fungerer den som smykkeskrin til lille gutt... Han har nemlig fått sitt første arvesmykke av farmoren sin:-)



Jeg må bare vise frem den herlige shortsen jeg har kjøpt til lille gutt...
Håper han rekker å bruke den før sommeren er over:-)


Om et par timer drar vi avgårde til Sverige!
Ønsker dere en riktig god påske!

Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Klokken 4/20/2011 , Blogger Mamsens hus sa ...

Flott bokstav, og veldig bra gave! :)
Ha en riktig god påske!

 
Klokken 4/28/2011 , Blogger Marte sa ...

Så herlig shorts lille G skal få! Gleder meg til å se bilder av nydlingen deres! :) Kan tenke meg denne blir søt med en strømpebukse under også jeg, skal nok ikke se bort ifra at han får bruk for den i år uansett :)
Selvfølgelig har en trillebår 2 hjul - iallefall når man er høygravid og i "tåka" ;) hihi
Hvordan går det med deg vennen? Snart er du mamma! Jeg gleder meg sånn med dere, og gleder meg til å se nussegutten!! Klem fra Marte

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start