Lørdag, Green gate og IB Lauritsen

4/30/2011

Lørdag, Green gate og IB Lauritsen


Solen skinner ute og lager deilig stemning. Selv ligger jeg på sofaen og prøver å slappe av litt. Har lest siden klokken 8:00 i dag tidlig, og skal snart få besøk!
Tenkte jeg skulle vise frem det siste jeg har fått fra Green Gate. Ja ikke så mye, men den grønne lille bollen med hvite prikker er et kjært tilskudd! Jeg syntes Green Gate er herlig i små mengder. Kunne aldri ha tenkt meg et helt servise i denne serien, men heller ha ulike deler som kan kombineres med annet servise!

I påsken når vi var i sverige var jeg også innom en flott interiørbutikk. I fjor kjøpte jeg meg en bolle og mugge fra IB Lauritsen der, og i år hadde de fått inn masse nytt i denne serien...
Jeg endte opp med en helt lik bolle som jeg kjøpte i fjor, bare i en ny farge!



De hadde fått herlige nye farger på disse. Blant annet denne grønne, men også lilla.... Hva blir det neste mon tro??? :-)
Bollen er i bruk nesten daglig her i huset. Enten det er til baking, middagslaging eller annet...

Nei, nå skal jeg prøve å få en liten lur før besøket mitt kommer.
Ønsker dere en riktig god lørdag!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 4/30/2011 , Blogger Mamsens hus sa ...

Mye fint. :)
Ha en fortsatt fin helg.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start