Matlei

4/05/2011

Matlei


Jeg har kost meg med å oppdage mange nye blogger gjennom NIB sin månedsutfordring: Gjør det selv! Så utrolig mange kreative mennesker det er der ute.. og så mye flott man lager!
Selv mangler jeg både energi og tiltakslyst til kreative prosjekter om dagen, men det kommer nok etterhvert!

Over til et annet tema: Mat..... Jeg er så matlei om dagen, og hver dag er middag en utfordring... Mannen spør hva vi skal ha, hva jeg har lyst på og svaret er alltid vet ikke. Er det flere som har det slik om dagen?? Jeg kjenner også at hver gang vi har spist middag er jeg ferdig med den retten for en stund.... Nå sitter jeg som alle andre dager og funderer over hva vi skal ha til middag... Finner jeg svar? Nei!!!!
Hva skal du ha til middag i dag?

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 4/05/2011 , Blogger HjemmeKos sa ...

Slik er så kjedelig ! Her er det kyllingsalat med foccatia-brød i dag ;) Friste friste...virket det?

Ellers er jeg veldig enig med deg, så utrolig gøy med slike månedsutfordringer. Fin inspirasjon og veldig gøy å oppdage nye blogger !
Ha en fin dag !

 
Klokken 4/05/2011 , Blogger Lady E sa ...

Det er neimen ikke lett å finne på noe moro hele tiden, og spsielt ikke når man er matlei. Det ligger en eller to hos meg her.

http://babydandmum.blogspot.com/search/label/Oppskrift

Kanskje noe som frista?

 
Klokken 4/06/2011 , Blogger Murmels mamma sa ...

Jeg var også utrolig matlei når jeg var gravid - skal ikke se bort fra at det er derfor :)
Noen dager kom T hjem fra butikken med fire ulike middager i handleposen i håp om at noe ville friste :P
I dag skal vi ha hjemmelaget grønnsakssuppe og grove pannekaker :)

Har forøvrig noen oppskrifter på bloggen min - blant annet en veldig god laksesuppe :) Kanskje det frister.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start