NIB utfordring - april

4/02/2011

NIB utfordring - april


Jeg hiver meg for første gang på en utfordring hos NIB, og denne månedens utfordring er prosjekter man har laget selv... Jeg tenkte egentlig å hive meg på med pallesofaen min, men jeg regner med det kommer flere pallesofaer i denne utfordringen:-) Jeg har derfor valgt å ta med nøkkelskapet mitt istedet...(trykk på teksten for å se tidligere innlegg med nøkkelskapet)
Jeg kom over dette gamle medesinskapet på Fretex og falt for det med en gang.... Jeg viste med en gang hva jeg skulle gjøre med det....
Det skulle bli nøkkelskap. Etter å tatt ut en hylle, vasket skapet godt, og satt inn mange selvklebende plastikk kroker hadde jeg nøkkelskapet mitt:-)


Ikke så mye som skulle til for å få til en praktisk løsning for nøklene våre!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 4/02/2011 , Blogger JannePanne sa ...

Denne er kjempemorsom! Digger ideen:)
Lykke til med utfordringen:)

Klem:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start