Noen som kan hjelpe?

4/03/2011

Noen som kan hjelpe?


Jeg har holdt på med hekling av bestemorruter en stund nå, og rutene som skal bli til teppe er ferdig! Nå er det neste steg i prosessen, å sette sammen disse rutene!
Jeg er helt nybegynner og trenger derfor masse hjelp. Jeg har mest lyst til å sy sammen lappene, ikke sammenhekle. Har funnet masse oppskrifter på ulike blogger på hvordan man sammenhekler, men ingen på hvordan man syr sammen...
Er det noen som kan hjelpe meg??? Vet du om en side der det står forklart hvordan man syr sammen disse lappene, blir jeg kjempeglad om du legger igjen en link i kommentarboksen min!


God søndag!

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 4/03/2011 , Blogger Beva's interiørgleder sa ...

Hei.
Jeg har nettopp montert ett heklet teppe:http://bevasinteriorgleder.blogspot.com/2011/03/heklet-teppe.html Jeg sydde sammen rutene,i den oppskriften jeg har så står det at man ska sy sammen med kastesting,så det gjorde jeg, det ble bra :-)
Brit Eva

 
Klokken 4/03/2011 , Blogger Hjem igjen sa ...

Hei!

Dette var en koselig blogg, jeg legger meg til som følger. Har akkuar lært meg å hekle selv. Jeg har kun heklet noen pannebånd og babytøfler, men drømmer om å hekle et teppe etter hvert.

Mye fin inspirasjon å hente på bloggen din, du har god smak! :)

Klem fra Sigrid :)

 
Klokken 4/03/2011 , Blogger Vilmershus sa ...

Heia-koselig å titte innom hos deg-du hadde mye fint:) Jeg er glofersk blogger og oppdager stadig mye fint i denne bloggverden.
Legger meg til som følger:)
Hjertelig hilsen mammaen i Vilmershus

 
Klokken 4/03/2011 , Blogger Jatte sa ...

Så fine lappene ble!
Kan dessverre ikke hjelpe deg, men gleder meg til og se det ferdige resultatet!

God Mandag,
Klem Jatte♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start