Ny uke - Nye muligheter!!!

4/11/2011

Ny uke - Nye muligheter!!!


Det er mandag og en ny uke!!!!! Ja og nye muligheter da:-)
I går var formen elendig og jeg trodde virkelig ikke at det skulle bli jobb på meg i dag, da jeg i går våknet med tett nese, vond hals og slapp form... Men i dag er formen bra og jeg er klar for jobb om noen timer!!!!! Om en uke er det påske og jeg skal ha fri hele påsken..... Jeg satt å regnet på hvor mange dager jeg har igjen på jobb før permisjonen startet og fant ut at jeg skal jobbe 11 dager til... Oh my!!! Det er ikke mange dagene. Så selv om det fortsatt er 4 uker til permisjonen starter, er det litt fri innimellom.... Lurer på hva dagene frem mot fødsel skal brukes på........
Ettermiddagen i dag går med til å gjøre siste finish på eksamen før den skal leveres i morgen!!!!!

Hyllen på bildet over bestilte jeg for noen uker siden på Jysk... Første gang jeg skulle hente den var den blitt ødelagt under frakten, og etter det glemte jeg å hente den. (Sånn er det når man ikke ringer kunden!) På fredag fant jeg igjen bestillingslappen, ringte og fikk beskjed om at den skulle komme mandag, altså i dag! Så etterpå skal jeg ta en telefon og høre om den er på plass...
Om den er kommet blir det nok skruing på mannen i kveld:-)

Ønsker dere en herlig ukesstart!!!!
Klem fra Gøril

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 4/11/2011 , Blogger JannePanne sa ...

Så deilig med kun 11(!) dager igjen, vel fortjent! Håper dere får hylla deres da...Litt deilig å bli ferdig med ting nå;)
Lykke til med eksamen, går nok bra:)

Ha en fin dag i dag:))

Janne:)
Ps, ja-du er velkommen på Perfect Home party når den tid kommer, gleder meg allerede:)

 
Klokken 4/11/2011 , Blogger Lady E sa ...

Håper du nå får den i hus, og happy skruing (den jobben liker jeg best) spent på å se hvordan du gjor den istand. Den var ivertfall veldig fin.

Ha en kjempe fin dag.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start