Nytt på stuebordet

4/27/2011

Nytt på stuebordet


Nå skinner solen ute og jeg må gjøre kjedelige ting inne... Vasking av gulv og litt støvtørking må gjøres unna. Heldigvis har jeg verdens beste jobb og på denne tiden av året er vi ute store deler av dagen. I dag har jeg blant annet løftet opp mange steiner på jakt etter insekter, og jeg har fordypet meg i innsekter sammen med barna. Jeg har altså vært ute store deler av dagen og nytt av det gode været, så det er ikke synd på meg:-)

Jeg har byttet ut litt på stuebordet i dag. Vanligvis har jeg et stort fat med plass til lys og blomster på. Nå er dette fjernet til fordel for denne planten. Er veldig glad i den og den er enkel å holde i live:-)
Planten har fått plass i en gammel mugge, og er plassert på et sølvfat!


I posten i dag kom også dette herlige bladet: VAKRE HJEM OG INTERIØR!! Har veldig raskt bladd igjennom og så at det var mange repotasjer jeg gleder meg til å lese! Kansje jeg skulle tatt en pause og satt meg ut med en kopp kaffe og bladet? ;-)


Et lite gullkorn fra barnehagen helt til slutt:
En gutt på 2 år blir stående å titte på meg, og oppmerksomheten hans er fokusert på den store magen min.
"Ball" sier han...
"Stor ball"....


Etiketter:

5 Kommentarer:

Klokken 4/27/2011 , Blogger Jannes lille sted sa ...

Hei
Så fine bilder av vakker blomst. Disse er jo helt geniale. Så fine og samtidig ganske lett og få til.
Kjempeherlig gullkorn til slutt der også1
Takk for så hyggelig hilsen inne hos meg. jeg syr sammen lappene i vognteppene jeg lager. Syns det blir mest flatt og finest. Begge teppene jeg hadde bilde av er heklet i baby ull

ha en fin kveld
Klem Janne Merethe

 
Klokken 4/27/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Hahaha! Det var en strålende fin kommentar!

 
Klokken 4/27/2011 , Blogger Mamsens hus sa ...

Så fin mugge du har planten i.
Herlig kommentar.
Ha en fin kveld. :)

 
Klokken 4/27/2011 , Blogger silje sol sa ...

Hei!
La meg til som følger hos deg, søt blogg og gleder meg til å følge med videre!
Klem Silje

 
Klokken 4/27/2011 , Blogger Lady E sa ...

Hehehe, hærlig kommentar! *smelt* Er en fantastisk jobb, tror vi jobber innen det samme =)
Var kjempe søtt med en blomst slik, det var et supert tips =)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start